Top Office Topmeiden voor topfuncties

Top Office: Topmeiden voor Topfuncties!

Topmeiden voor Topfuncties en dat is precies waar we voor staan. Top Office is specialist in werving, selectie en detachering van management ondersteunend personeel. Een specialist die precies begrijpt wie u zoekt en wat kandidaten motiveert. Top Office onderscheidt zich vooral in het selectietraject. In het vinden van de juiste kandidate, die perfect in de cultuur van uw organisatie past en matcht met de direct leidinggevende. Een goede (directie) secretaresse doet veel meer dan een afspraak regelen. Meer dan ooit moet een directeur of manager kunnen rekenen op zijn assistente. Ze kent haar manager en houdt, bewust of onbewust, rekening met zijn persoonlijke omstandigheden, wensen en voorkeuren. Als beide niet bij elkaar passen zal de effectiviteit van de samenwerking onvoldoende zijn, waarmee niemand gelukkig is.

Een Topmeid is iemand die lekker in haar vel zit, die precies weet waar ze mee bezig is, die initiatieven toont en haar verantwoordelijkheden neemt. Dat heeft niets te maken met het niveau van de functie. Niet alleen een directiesecretaresse maar ook een receptioniste/telefoniste kan op haar vakgebied een toppertje zijn!

Top Office levert kantoorkracht!

Bent u op zoek naar een directiesecretaresse, secretaresse, office manager, personal of executive assistant, management assistant, financial of commercial assistant, of een receptioniste/telefoniste? Dan bent u bij Top Office aan het juiste adres! Top Office levert de beste vaste en tijdelijke kantoorkrachten, waarbij u bepaalt welke dienstverlening het beste bij u past. Top Office levert u de volgende diensten.

Werving en selectie van Topmeiden

Detachering van Topmeiden

Wij detacheren kantoorkrachten voor een bepaalde tijd in uw organisatie bijvoorbeeld voor tijdelijke ondersteuning, vervanging wegens ziekte of zwangerschapsverlof.

Top Office heeft in de afgelopen jaren een ruim kandidatenbestand opgebouwd van gemotiveerde en talentvolle kandidaten, die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging of een volgende stap in hun carriè. Zowel zeer ervaren secretaresses en personal assistants op directieniveau, als jongere, ambitieuze Topmeiden. Alle kandidaten hebben bij ons een uitgebreide intake doorlopen. Een grote kans dus dat uw ideale kandidaat al onze unieke screening heeft doorlopen en wij u direct kunnen voorzien van uw gewenste kantoorkracht! Mocht dit niet zo zijn, dan helpen we u met het werven hiervan. Wij stellen het functieprofiel voor u op, alsook een prikkelende vacaturetekst en plaatsen uw vacature voor u op onze website en in de juiste media.

Top Office garandeert een Topmatch!

Achter elke succesvolle manager staat een Topmeid van Top Office. Een perfecte match tussen een kandidaat en de organisatie, maar vooral met de direct leidinggevende, is van onschatbare waarde! Elke manager of directeur is anders en heeft een andere werkstijl. De ene manager verlangt van zijn assistente dat ze zeer proactief zijn agenda beheert, zijn 'to do's' elke dag op een stapeltje legt of zijn persoonlijke 'archivaris' is. De andere manager daarentegen bepaalt zelf zijn eigen prioriteiten en werkzaamheden, maar delegeert gericht bepaalde werkzaamheden aan zijn assistente.

Daarom verdiepen wij ons eerst in de bedrijfscultuur van uw organisatie en de persoonlijkheid van de leidinggevende. Een karakterschets van de manager is voor ons een belangrijk uitgangspunt. We schatten de vacante functie in op het juiste niveau en beoordelen zorgvuldig de kennis, praktijkervaring en de persoonlijkheid van onze kandidaten. Voor deze preselectie zetten wij eigen online assessments in om het persoonsprofiel en de competenties van de kandidaten helder te krijgen. Alleen op basis van een combinatie van harde en zachte criteria is het mogelijk u de kandidaat te leveren waarmee het klikt. Niet alleen qua opleiding en ervaring, maar vooral ook qua persoonlijkheid. Door onze zorgvuldige, unieke werkwijze kunnen we teleurstellingen aan beide kanten voorkomen! Top Office garandeert een Topmatch tussen manager en assistente!

Top Office levert maatwerk. Iedere opdracht opnieuw. Dit kan alleen omdat we uitgaan van onze eigen persoonlijke werkervaring op management ondersteunend gebied en dit combineren met ons vak van detacheren, werven en selecteren van Topmeiden. Niet alleen onze geplaatste, tevreden kandidaten, maar ook ons groeiend klantenbestand zijn hiervan het bewijs!

Wie bemiddelt Top Office?

Onze kandidaten zijn gekwalificeerde kantoorkrachten, doordrongen van het belang van allround ondersteuning van het management in een bedrijf.

Ondersteuning op topniveau, dat erin resulteert dat het management zijn aandacht kan richten op de kernzaken. Top Office bemiddelt:

Secretaresses

Zij werken voor een afdeling of voor meerdere personen. In kleinere bedrijven heeft een secretaresse ook vaak officemanagementtaken, zoals het bestellen van kantoorartikelen, contacten met leveranciers, gebouwbeheer, etc.

Management assistants

Zij werken voor het management van de organisatie, vaak een niveau lager dan de directie. Meestal werken zij voor meerdere personen.

Telefonistes/receptionistes

Zij dienen als visitekaartje van de organisatie en ontvangen de bezoekers op een gastvrije en professionele manier. Zij blinken uit in mondelinge communicatie en bedienen vaardig de meest moderne telefooncentrales.

Directiesecretaresses

Zij werken voor de directie van de organisatie. Dit kan voor é directeur zijn of voor een aantal tegelijk. Zij verrichten alleen bedrijfsgerichte werkzaamheden.

Personal assistants

Zij werken meestal alleen voor de algemeen directeur en zijn een é op é ondersteuner. Bij deze werkzaamheden kunnen ook taken behoren die in de privéeer liggen.

Office managers

Zij zijn verantwoordelijk voor de kantoorfaciliteiten, zoals kantoorartikelen, het pand, de leveranciers, kantine, receptie, etc. Soms geven zij leiding aan het (directie) secretariaat en ander management ondersteunend personeel.

Commercial assistants

Zij ondersteunen of verzorgen de marketingcommunicatie, stellen mailings of nieuwsbrieven op, verzorgen public relations activiteiten of stellen offertes op voor klanten. Zij onderhouden een goed contact met de klanten of zijn werkzaam in een verkoopbinnendienst functie.

Financial assistants

Zij verrichten veel voorkomende administratieve taken of zijn verantwoordelijk voor de financië administratie, debiteuren, crediteuren, facturering, personeelsadministratie of salarisadministratie. Vaak verzorgen ze ook de aangiftes voor de omzet- en loonbelasting of stellen ze managementrapportages op.

Top Office;10 redenen waarom?

  1. Top Office is specialist in werving, selectie en detachering van management ondersteunend personeel. Een specialist die precies begrijpt wie u zoekt en wat kandidaten motiveert.
  2. Top Office heeft een kandidatenbestand opgebouwd van ruim duizend gemotiveerde kandidaten, die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Een grote kans dus dat uw ideale kandidaat al bij ons in het bestand zit!
  3. Top Office werkt snel en efficië en bespaart u daardoor veel tijd en geld in het werving- en selectietraject.
  4. U krijgt kwaliteit, zowel van uw personeel, alsook van uw bemiddelaar Top Office. Wij werken met hoogopgeleide consultants, die de kandidaten in een persoonlijk gesprek screenen en over psychologische kennis beschikken.
  5. Wij werken met objectieve online assessments, waardoor we een unieke match maken tussen een kandidaat en de vacante functie, maar ook tussen de persoonlijkheid en werkstijl van de direct leidinggevende en de assistente.
  6. Wij leveren u een totaalplaatje aan, waardoor kiezen eenvoudig wordt. U ontvangt van ons een uitgebreid CV, een overzicht van de werkwensen, de arbeidsvoorwaarden en een objectieve rapportage van de persoonlijkheid, werkstijl en competenties van de voorgestelde kandidaten.
  7. Top Office is een mensgerichte en flexibele organisatie, die maatwerk levert. Wij bemiddelen voor een direct dienstverband, een dienstverband voorafgegaan door een periode van voorloopdetachering of detacheren medewerkers voor een bepaalde tijd.
  8. Top Office werkt op basis van no cure no pay. In het geval wij uw ideale kantoorkracht toch niet kunnen vinden, sturen wij u geen factuur.
  9. Wij geven 100% garantie. Mocht een kandidaat niet voldoen of binnen twee maanden vertrekken, dan starten wij kosteloos een nieuw werving- en selectietraject voor u.
  10. De kandidaten die wij aan een nieuwe uitdaging hebben geholpen zijn zeer tevreden over hun nieuwe werk. Hun testimonials kunt u lezen op onze website. Hier vindt u ook onze tevreden opdrachtgevers.

Top Office heeft een unieke werkwijze!

Zorgvuldige inventarisatie van wensen, eisen en cultuur van de werkgever

De consultants van Top Office nemen ruim de tijd voor een goed gesprek met de direct leidinggevende. We stellen eerst een duidelijke functiebeschrijving en eerlijk persoonsprofiel op, zodat we precies weten wat de opdrachtgever verwacht van de gezochte kantoorkracht. Ook proeven onze consultants de sfeer binnen de organisatie. We presenteren een eerlijk beeld van de werkzaamheden en de cultuur van het bedrijf aan onze kandidaten. We maken het niet mooier dan het is, want als de kandidate geen uitdaging vindt en weer snel vertrekt is alle moeite voor niets geweest!

Werkstijltest voor de direct leidinggevende

Top Office werkt met een objectieve match tussen de persoonlijkheid en werkstijl van de direct leidinggevende en de assistente. Hiervoor gebruiken wij een werkstijltest, welke wij online aanbieden aan onze opdrachtgevers. Onze consultants weten uit ervaring welke werkstijlen en persoonlijkheden bij elkaar passen en dus welke personen een goede klik hebben met elkaar.

Persoonlijkheidsvragenlijst en competentietest voor alle kandidaten

Alle kandidaten doorlopen zowel onze persoonlijkheidsvragenlijst als onze competentietest, speciaal ontwikkeld voor management ondersteunende functies. Hierdoor beschikken wij over een objectieve rapportage van de persoonlijkheid en de competenties van onze kandidaten en kunnen we dus goed beoordelen in welke functies en organisaties zij succesvol zullen zijn en met wie een persoonlijke klik te verwachten valt.

Professionele screening

Onze consultants doorgronden de kandidaten tijdens een diepte-interview; curriculum vitae, karakter, persoonlijkheid, privéerkbalans en andere belangrijke zaken worden doorgelicht. De beoordeling van het niveau van de kennis en de vaardigheden en de inzetbaarheid van de kandidaten leggen zij vast in een kandidaatrapport. Top Office controleert de door de kandidaten genoemde referenties.

Topmatch dankzij uniek kandidatenbestand

Veel Topmeiden die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging, maar meestal nog gewoon werkzaam zijn in hun huidige baan, staan ingeschreven bij Top Office. Een filesearch zal meestal voldoende zijn om uw ideale kandidaat te vinden. Hierdoor kunnen wij u snel een aantal kandidaten presenteren die voldoen aan uw gewenst persoons- en functieprofiel, zeer geïeresseerd zijn in uw bedrijf en functie en die op korte termijn beschikbaar zijn.

Wervingskracht

Mocht een filesearch niet toereikend zijn, dan werven we voor u de ideale kandidaat. Wij stellen een prikkelende vacaturetekst voor u op en plaatsen uw vacature op onze website en in de juiste media. We maken afspraken met de verschillende media, bewaken de plaatsing en de kwaliteit van de advertenties en handelen de vragen en reacties op een zorgvuldige manier af.

Aanvullende assessments

Verlangt u nog meer zekerheid voor de perfecte match? Op uw verzoek test Top Office de geselecteerde kandidaten diepgaand op hun persoonlijkheid, capaciteiten of talenkennis. De resultaten hiervan, samengevat in een heldere rapportage, helpen u bij het maken van de uiteindelijke keuze.

Compleet kandidaatprofiel en deskundig advies

Top Office levert u een totaalplaatje aan van de voorgestelde kandidaten, dat geen ander bureau u kan leveren. U ontvangt van ons een uitgebreid CV, een overzicht van de werkwensen, de arbeidsvoorwaarden éeen objectieve rapportage van de persoonlijkheid en de competenties van de voorgestelde kandidaten. En natuurlijk een deskundige persoonlijke toelichting per kandidaat. Het maken van de juiste keuze wordt u zo gemakkelijk mogelijk gemaakt!

Resultaatgerichte planning en professionele communicatie

Top Office presenteert u prima kandidaatprofielen binnen de afgesproken tijd. Wij plannen voor u de gesprekken met de geselecteerde kandidaten en begeleiden hen tijdens hun sollicitatie. Top Office informeert de kandidaten over de voortgang van de procedure. Wij evalueren met u de sollicitatiegesprekken en koppelen uw bevindingen op een professionele manier terug aan onze kandidaten, zoals ook de door u gemaakte keuzes. Wij nemen u veel (en soms vervelend) werk uit handen. U bespaart hierdoor veel tijd en geld zodat u uw aandacht kunt richten op uw core business.

Nazorg en 100% garantie!

Wij willen er zeker van zijn dat u de gewenste kandidaat heeft gevonden, maar ook dat onze kandidaten tevreden zijn met hun nieuwe werkgever en functie. Daarom houden we zowel met de opdrachtgevers als met de geplaatste kandidaten evaluatiegesprekken. Wij geven 100% garantie na plaatsing van de kandidaat. Mocht een kandidaat binnen de proefperiode ontslagen worden of zelf binnen een termijn van twee maanden vertrekken, dan starten wij kosteloos een nieuw werving- en selectietraject voor u. Pas als u tevreden bent, zijn wij het ook!

Bent u op zoek naar Topmeiden? Top Office heeft ze voor u!

Neem direct contact met ons op »

Kantoorkracht

Top Office
Vestigingen
Singel 540
1017 AZ Amsterdam
Fellenoord 130
5611 ZB Eindhoven
Australiëlaan 60
6199 AA Maastricht-Airport
T: 043 - 321 10 75
F: 043 - 327 02 33
info@top-office.nl
Meld je aan voor de nieuwsbrief

Nieuwsbrief archief »

Top Office is specialist in werving, selectie en detachering van management ondersteunend personeel. Een specialist die precies begrijpt wie u zoekt en wat kandidaten motiveert.

Meer over Top Office »

Download Folder